Amennyiben az ügyfél a FINANCE CAPITAL Zrt. válaszát, eljárását, intézkedését (mulasztását) sérelmezi, panaszát formailag kötetlenül, szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban (személyesen, vagy más által átadott irat útján, postai úton, elektronikus levélben) is megteheti. Az írásbeli panaszbejelentés segítése érdekében a FINANCE CAPITAL Zrt. formanyomtatványt biztosít ügyfelei számára, amely a társaság honlapján elérhető. A nyomtatvány használata nem kötelező.

Panaszbejelentés írásban

Postacím: 9022 Győr, Czuczor G. u. 26. 5. emelet
Email cím: info@financecapital.hu
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a válaszadási határidő néhány naptól – a törvényben előírtak szerint – akár 30 napig is terjedhet. Köszönjük megértését!

Panaszbejelentés telefonon

Telefon: +36 96 901 100
Munkatársaink az alábbi időpontokban várják hívását:

  • Hétfő: 8:00-16:30
  • Kedd: 8:00-18:00
  • Szerda: 8:00-16:30
  • Csütörtök: 8:00-16:30
  • Péntek: 8:00-16:30

Személyes panaszbejelentés

Panaszügyintézés helye: a FINANCE CAPITAL Zrt. székhelye, 9022 Győr, Czuczor G. u. 26. 5. emelet
Ügyfélfogadás időpontja / nyitvatartás:

  • Hétfő: 8:00-16:30
  • Kedd: 8:00-18:00
  • Szerda: 8:00-16:30
  • Csütörtök: 8:00-16:30
  • Péntek: 8:00-14:00

Ügyfélfogadás online időpontfoglaló rendszerrel

Ha ügyintézéséhez ezen keresztül előre foglalt időpontra érkezik személyes ügyfélszolgálati irodánkba, munkatársaink várakozás nélkül fogadják.